jo, només jo

L’altre dia vaig pensar que potser no hi haja ningú que tinga el nas desviat cap a l’esquerra i em vaig preocupar…

Què passaria si un dia desaparegueren els post-it multicolor?

Què faríem amb totes les verdures de la nevera?

A on aniríem a buscar teles amb olor a gingebre?

On guardaríem tots els estúpids moralismes que ens impedeixen abraçar a aquella persona?

On ens amagaríem de tant somriure i caramel i foc artificial ?

Seríem capaços de despullar-nos i esprémer-nos una taronja en l’esquena?

Què dirien els núvols? ens assenyalarien amb el dit ?

Parla cartutx que no t’escolte…

Si tens ganes de menjar alguna cosa dolça…

Et preste el meu cos…

És mediocre i imperfecte…

Però sap ruboritzar-se com el que més…

Aquesta nit el foc serà el meu vestit…


Comentarios

Mandarina azul ha dicho que…
Hola, begusa. Me ha gustado este paseo por tu blog.

¡Saludos! :)
Unknown ha dicho que…
Estaria encantat de provar el teu cos de no ser perquè se'm van caure totes les dents quan vaig estornudar pètals de colors vius i vaig acolorir la grisor dels funcionaris que em miraven incrèduls, esperant l'hora del seu segon entrepà matinal...

PD: El teu post m'ha recordat a alguna cosa que havia escrit fa un temps...
Anónimo ha dicho que…
¿Hablas catalán?eresunacajadesorpresas.me ha costado un poquito, pero ya tengo el sentido en la palma de la mano.he dedecirtemujerdepocafé que yo tengo el nas cap a l'esquerra, aunque sólo los días impares de cada mes(los días pares, se alinea perfectamente).notengo post-it, ni verduras, ni nevera.laverdad es que no tengo ni palabras para comentar este post.me fascina tu modo agridulce de ver el mundo.apartirdeahorateimaginarécomolamágicachicadelafoto.yelmundoyanuncaseráigual.
Anónimo ha dicho que…
delafoto.yelmundoyanoseráigual.
maníasdeescribirtodobienjuntito.
espiralproscrita ha dicho que…
no entiendo el catalán, pero si entiendo de silencios y tazas de té y nubes con forma de animales y paseos en naves espaciales y bocas de ciruela y gargantas profundas y a sabina diciendo que el agua apaga el fuergo y al ardor los años, que amor se llama el juego en el que un par de ciegos, juegan a hacerse daño...
me ha encantado tu blog.
volveré.
un abrazo soslayado.

Entradas populares de este blog

La cuestión no es querer o no querer, la cuestión es cómo hacerlo

Definiciones en diccionarios triangulares

Ulía